Informatie en Communicatie Technologie (ICT)

Zonder ICT staat de organisatie stil – uptime is KEY. Als professionele ICT-dienstverlener wil je goed bereikbaar zijn voor klanten. Iedere verstoring moet zo snel mogelijk worden verholpen. Dat doe je door een melding direct door te schakelen naar een specialist die kennis van zaken heeft en weet wat er moet gebeuren.

service industrie, installatie DutyFlow bereikbaarheidsdienst oproepdienst piket

Voordelen DutyFlow

  Alle oproepmedewerkers bereikbaar onder één nummer
  Automatische achterwacht
  Bereikbaar op je eigen device
  Optimale bereikbaarheid voor de beste uptime

Organiseer je storingsdienst eenvoudig en betrouwbaar

De klant wordt via één centraal nummer direct doorgeschakeld naar een medewerker met dienst en krijgt zo de ondersteuning die nodig is. Neemt deze medewerker niet op? Het systeem zorgt dan voor een doorschakeling naar de Fallbackmedewerker, de beller krijgt dus altijd iemand aan de lijn!

De medewerkers met onregelmatigheidsdienst (24/7) zijn via één telefoonnummer bereikbaar op hun eigen toestel. Ze kunnen heel eenvoudig onderling diensten ruilen en met elkaar communiceren via chat. En door de smartphone app heb je altijd de meest actuele planning op zak.

Geen pagers, piepers, wisseltelefoons, diensttelefoons of andere devices meer.

DutyFlow levert een goed geborgd proces waarbij via een slim uitgedacht keuzemenu zelfs kan worden gefilterd op locatie en type melding.

Organisaties die gebruik maken van DutyFlow zijn o.a. Damen Shipyards, Philips, Visser Smith Hanab, Stork, Code24, FourTop, Novaware.

Ontdek alle functionaliteiten van DutyFlow

Functionaliteiten

Klantervaringen

Novaware online marketing kiest voor de bereikbaarheidsdienst van DutyFlow
DAMEN gebruikt DutyFlow voor hun IT storingen en storingsdienst