Informatie- en Communicatie Technologie (ICT)
Zonder ICT staat de organisatie stil – uptime is KEY. Als professionele ICT-dienstverlener wil je goed bereikbaar zijn voor klanten. Iedere verstoring moet zo snel mogelijk worden verholpen. Dat doe je door een melding direct door te schakelen naar de specialist met storingsdienst die kennis van zaken heeft en weet wat er moet gebeuren.
Onze ICT afdeling moet de verschillende divisies 24 uur per dag ondersteunen bij incidenten. Met DutyFlow zijn we op een eenvoudige en betrouwbare manier, altijd bereikbaar voor onze collega’s. Het grootste probleem dat DutyFlow heeft opgelost is dat onze bereikbaarheid beter en zekerder is. – DAMEN Shipyards
Voordelen DutyFlow
Alle oproepmedewerkers bereikbaar onder één nummer
Automatische achterwacht
Bereikbaar op je eigen device
Optimale bereikbaarheid voor de beste uptime
Organiseer je storingsdienst eenvoudig en betrouwbaar
De klant wordt via één centraal nummer direct doorgeschakeld naar een medewerker met storingsdienst en krijgt zo de ondersteuning die nodig is. Neemt deze medewerker niet op? Het systeem zorgt dan voor een doorschakeling naar de Fallbackmedewerker, de beller krijgt dus altijd iemand aan de lijn!
De medewerkers met storingsdienst (24/7) zijn via één telefoonnummer bereikbaar op hun eigen toestel. Ze kunnen heel eenvoudig onderling diensten ruilen en met elkaar communiceren via chat. En door de smartphone app heeft iedereen altijd de meest actuele planning op zak.
Geen pagers, piepers, wisseltelefoons, diensttelefoons of andere devices meer.
DutyFlow levert een goed geborgd proces waarbij via een slim uitgedacht keuzemenu zelfs kan worden gefilterd op locatie en type melding.
Organisaties die gebruik maken van DutyFlow zijn o.a. Damen Shipyards, Philips, Visser Smith Hanab, Stork, Code24, FourTop, Novaware.