Zorg & Welzijn

Het welzijn van cliënten en patiënten staat altijd centraal. Of het nu gaat om ouderenzorg, jeugdhulpverlening of de zorg voor patiënten binnen een regulier ziekenhuis, je wilt als (crisis)organisatie altijd goed bereikbaar zijn en snel kunnen handelen.

oproepdienst en bereikbaarheidsdienst zorg ziekenhuis arts

Voordelen DutyFlow

  Alle oproepmedewerkers bereikbaar onder één nummer
  Automatische achterwacht
  Bereikbaar op je eigen toestel
  Altijd weten wie er beschikbaar is

Snel de juiste hulpverlener oproepen

De cliënt, patiënt, hulpverlener en/of mantelzorger wordt via één centraal nummer direct doorgeschakeld naar een medewerker met dienst en krijgt zo de specialistische hulp die nodig is. Neemt deze medewerker niet op? DutyFlow zorgt dan voor een doorschakeling naar de Fallbackmedewerker (achterwacht), de beller krijgt dus altijd iemand aan de lijn!

Medewerkers met onregelmatigheidsdienst (24/7) zijn bereikbaar op hun eigen toestel, kunnen zelf heel eenvoudig diensten ruilen en met elkaar communiceren via chat. Dankzij de mobiele app heb je altijd de meest actuele planning op zak.

Geen pagers, piepers, wisseltelefoons, diensttelefoons of andere devices meer.

DutyFlow levert een goed geborgd proces waarbij via een keuzemenu zelfs kan worden gefilterd op type melding/ incident.

Organisaties die gebruik maken van DutyFlow zijn o.a. UMC Groningen, de Regionale Ambulance Voorziening Utrecht (RAVU), Bartimeus, Emergis.

Ontdek alle functionaliteiten van DutyFlow

Functionaliteiten

Klantervaringen

Bartimeus zorg kiest voor een makkelijkere oproepdienst en bereikbaarheidsdiensten
RAVU zorgt voor een betere bereikbaarheid dankzij DutyFlow oplossing voor oproepdiensten en bereikbaarheidsdiensten