Dé alles-in-1 oplossing voor consignatie en bereikbaarheidsdiensten
- Gegarandeerde bereikbaarheid
- Eenvoudig diensten plannen
- Onderling diensten overnemen & ruilen
1
Via één telefoonnummer wordt de medewerker met dienst opgeroepen.
2
Bij afwijzing belt DutyFlow automatisch naar de back-up medewerker met dienst.
3
De verstoring wordt opgelost. Tevreden klant, tevreden organisatie.
Dankzij DutyFlow is jouw organisatie altijd en overal bereikbaar. Neemt de medewerker met consignatie niet op, dan wordt er automatisch doorgebeld naar de back-up medewerker. Net zo lang totdat iemand opneemt. De medewerkers zijn gewoon bereikbaar op hun eigen mobiele telefoon, terwijl er voor de beller maar één telefoonnummer is. Geen pagers, piepers, wisseltelefoons, diensttelefoons of andere foutgevoelige instrumenten meer.
Met de ‘iedereen kan het‘-roostermodule kan je snel een rooster invoeren. Niet meer uren puzzelen en opnieuw beginnen als er een wijziging komt. Gewoon de juiste persoon op het juiste moment inplannen en DutyFlow doet de rest. Terugkerende diensten kunnen ook automatisch worden herhaald.
Dankzij de gebruiksvriendelijke smartphone app van DutyFlow kunnen de medewerkers onderling hun diensten eenvoudig ruilen en (gedeeltelijk) overnemen.
Zowel voor de medewerkers met dienst en de teamleiders als voor de organisatie zorgt DutyFlow voor meer gemak en minder stress rondom consignatie.
Image Box text
Consignatie, piket, oproepbare dienst, bereikbaarheidsdienst of storingsdienst. Vele termen met allemaal dezelfde betekenis: buiten je [...]
Bereikbaarheidsdienst en consignatie zijn behoorlijk belastend. Uit onderzoek blijkt zelfs dat bereikbaarheidsdienst en consignatie een [...]
Consignatiedienst of oproepdienst betekent dat je in het weekend, na werktijd of in pauzes bereikbaar [...]