Direct na het openen van de smartphone app kom je terecht bij het inlogscherm. Er zijn twee manieren van inloggen:
- Na het invullen van de juiste gebruiksnaam en wachtwoord klik je op ‘Inloggen’.
Door het vinkje aan te klikken bij Onthoud mij? ben je de volgende keren direct ingelogd.
- Met jouw Microsoft account (Single Sign On).
Indien het DutyFlow account correct hiervoor is ingesteld, dan is het mogelijk om in te loggen. Klik hiervoor op de button Sign in with Microsoft. Je wordt vervolgens doorgeleid naar een pagina van Microsoft om de inlogprocedure te vervolgen.
Personeelsleden kunnen zelf het wachtwoord herstellen in de smartphone app en in de portal. Dat kan als volgt:
In de App:
1. Rechtsbovenin het scherm klik je op de 3 stipjes om het menu te openen.
2. Klik op Wachtwoordherstel
3. Vul je naam of e-mailadres in en klik op herstellen.
Je ontvangt nu een SMS met een herstelcode. Hiermee kan je een nieuw wachtwoord aanmaken.