Bel mij terug

Klantgerichte organisaties maken gebruik van DutyFlow

 

Altijd, overal en voor iedereen. DutyFlow  zorgt ervoor dat je collega's optimaal bereikbaar zijn voor hun dienst. Gewoon op hun eigen telefoon of telefoon van de zaak. Onze klanten zijn allemaal klantgerichte organisaties met een dienstverlening die ook buiten de standaard werk- en/ of openingstijden door moet gaan. Een groot aantal van onze klanten komt uit de zorg, ICT en installatiebranche.

Zorg

DutyFlow is zeer geschikt voor toepassing in de zorg. Artsen met oproepbare dienst bijvoorbeeld, zijn eenvoudig te bereiken via één nummer! De collega is gewoon bereikbaar op zijn eigen telefoon. Bij een incident hoeft niet in lijst gezocht te worden wie dienst heeft, maar kan gewoon naar één nummer worden gebeld. DutyFlow is dé oplossing voor zorginstellingen die zoeken naar een efficiënte manier om medewerkers met piketdienst snel te bereiken. Geen pagers, piepers, wisseltelefoons, diensttelefoons of andere foutgevoelige instrumenten meer. DutyFlow levert gemak voor medewerkers en verzekert de organisatie van een goed geborgd proces.  


Onder andere de Regionale Ambulance Voorziening Utrecht zet DutyFlow in voor het oproepen van hun medewerkers.

Klantcase RAVU

 



Installatiebedrijven

Voor technische installaties geldt vaak dat deze het altijd moeten doen. Storingen kunnen zorgen voor productieverlies, materiële schade of zelfs onveilige situaties. Om zo snel mogelijk in te grijpen en de gevolgen van een storing te beperken, zijn veel installatiebedrijven 24/7 bereikbaar. Met DutyFlow is je storings- of piketdienst gegarandeerd goed voor elkaar: eenvoudig en betrouwbaar. Meldingen van klanten worden opgeslagen en zijn makkelijk in te zien. Er is altijd inzichtelijk wie dienst heeft. Collega’s zijn tijdens hun dienst gewoon bereikbaar op hun eigen telefoon. Voor het wisselen van een dienst is geen planner- of manager meer nodig en door een reminder bij start en einde van de dienst worden diensten niet vergeten.

Klantcase

 

 

ICT bedrijven

Klanten stellen hogen eisen hun ICT omgeving: zonder ICT staat de organisatie stil. Daarom moeten klanten jouw organisatie ook buiten kantoortijd eenvoudig kunnen bereiken. Als professionele ICT dienstverlener wil je dan niet vertrouwen op een wisseltelefoon of mailtje vanuit je ticketing-systeem. Met DutyFlow organiseer je je storingsdienst eenvoudig en betrouwbaar. Of je nou hosting diensten levert of zorgt voor het ICT beheer van je klanten: met DutyFlow kan je klant je altijd bereiken.