Bel mij terug

Voor Installatiebedrijven

Voor technische installaties geldt vaak dat deze het altijd moeten doen. Storingen kunnen zorgen voor productieverlies, materiële schade of zelfs onveilige situaties. Om zo snel mogelijk in te grijpen en de gevolgen van een storing te beperken, zijn veel installatiebedrijven 24/7 bereikbaar. Met DutyFlow is je storings- of piketdienst gegarandeerd goed voor elkaar: eenvoudig en betrouwbaar. Meldingen van klanten worden opgeslagen en zijn makkelijk in te zien. Er is altijd inzichtelijk wie dienst heeft. Collega’s zijn tijdens hun dienst gewoon bereikbaar op hun eigen telefoon. Voor het wisselen van een dienst is geen planner- of manager meer nodig en door een reminder bij start en einde van de dienst worden diensten niet vergeten. 

 


KLANTCASE

Istimewa Elektro 

Over het bedrijf

Istimewa Elektro engineert, installeert, onderhoudt en inspecteert elektrotechnische installaties en besturingssystemen. De organisatie telt meer dan 180 vaste medewerkers verdeeld over 3 locaties. Istimewa is actief in water & milieu, infra en utiliteit.


Vóór DutyFlow

Voorheen werd een vast storingsnummer voor drie vestigingen doorgeschakeld naar een mobiele telefoonnummer. Hierop kwamen alle oproepen binnen. Deze telefoon werd standaard doorgeschakeld naar de persoon met coördinatiedienst. Als het nummer in gesprek was, werd de oproep niet doorgeschakeld naar een andere coördinator. Bij een gemiste oproep was niet duidelijk wie er had gebeld. Omdat er via een vast nummer werd doorgeschakeld werd het bellende nummer niet meegezonden. Hierdoor wist men niet wie er had gebeld en voor welke regio de melding was. Het vaste toestel stond op een bureau. Als die werd opgepakt, dan werd er ook niet doorgeschakeld. Dit resulteerde in een discussie over opvolging met klanten. "Wij hebben een uur geleden gebeld en...". 


DutyFlow bij het Istimewa Elektro

Bij een storing of incident moeten klanten snel in contact komen met de coördinator en monteurs van Istimewa. Om aan de SLA's met klanten te voldoen gebruikt Istimewa nu DutyFlow. Istimewa Elektro wordt afgerekend op basis van opkomsttijden. De vastlegging in DutyFlow is hierbij een belangrijk hulpmiddel. Klanten kunnen naar 1 centraal nummer bellen per contract/ vestiging en krijgen direct de dienstdoende coördinator/ monteur van dienst aan de lijn.

 

Voordelen van DutyFlow voor het installatiebedrijf

Met DutyFlow worden onze klanten altijd door de juiste persoon te woord gestaan via het centrale nummer

Wij kunnen hiermee voldoen aan de SLA's die wij met onze klanten hebben afgesloten en daarop rapporteren

Geen gemiste gesprekken en onduidelijkheid meer 

 



 

Bekijk nog meer klantcases

 Regionale Ambulance Voorziening Utrecht (RAVU)

 Damen Shipyards - ICT Helpdesk