Bel mij terug

Voor Installatiebedrijven

Voor technische installaties geldt vaak dat deze het altijd moeten doen. Storingen kunnen zorgen voor productieverlies, materiële schade of zelfs onveilige situaties. Om zo snel mogelijk in te grijpen en de gevolgen van een storing te beperken, zijn veel installatiebedrijven 24/7 bereikbaar. Met DutyFlow is je storings- of piketdienst gegarandeerd goed voor elkaar: eenvoudig en betrouwbaar. Meldingen van klanten worden opgeslagen en zijn makkelijk in te zien. Er is altijd inzichtelijk wie dienst heeft. Collega’s zijn tijdens hun dienst gewoon bereikbaar op hun eigen telefoon. Voor het wisselen van een dienst is geen planner- of manager meer nodig en door een reminder bij start en einde van de dienst worden diensten niet vergeten.

 

KLANTCASE

Elektrotechnisch Installatiebedrijf

Over het bedrijf

Onze klant engineert, installeert, onderhoudt en inspecteert elektrotechnische installaties en besturingssystemen. De organisatie telt meer dan 180 vaste medewerkers verdeeld over 3 locaties. 


Vóór DutyFlow

Voorheen werd het vaste storingsnummer doorgeschakeld naar het mobiele telefoonnummer van de persoon met coördinatiedienst. Deze persoon ontving alle meldingen. Bij een gemist gesprek wist je niet wat je gemist had. We hadden regelmatig discussies met klanten over opvolging. Daarbij was het ook lastig om te bepalen wie je in elke regio moest bellen voor een bepaalde storing. 


DutyFlow bij het installatiebedrijf

Bij een storing of incidient moeten klanten snel in contact komen met de juiste monteur en ook nog eens binnen het afgesproken SLA. Hiervoor gebruiken wij DutyFlow. Klanten kunnen naar een centraal nummer bellen en krijgen direct de dienstdoende monteur aan de lijn. Wij worden afgerekend op opkomsttijden. Door de vastlegging in DutyFlow kunnen wij achteraf laten zien dat wij hebben voldaan aan de afspraken die met onze klanten zijn gemaakt.  

 

Voordelen van DutyFlow voor het installatiebedrijf

Met DutyFlow worden onze klanten altijd door de juiste persoon te woord gestaan via het centrale nummer

Wij kunnen hiermee voldoen aan de SLA's die wij met onze klanten hebben afgesloten en daarop rapporteren

Geen gemiste gesprekken en onduidelijkheid meer 

 

 

Klantcase Zorg

 Regionale Ambulance Voorziening Utrecht (RAVU)