Klantervaringen

Onze klanten willen de beste bereikbaarheidsdiensten tegen de minste stress. Elke dag opnieuw.

Meer dan 10.000 professionals maken elke dag gebruik van DutyFlow. Ontdek hoe DutyFlow bij deze organisaties zorgt voor meer gemak en een eenvoudiger proces rondom bereikbaarheidsdiensten.

Juvent Jeug Zorg Specialist kiest voor betere consignatie, oproepdiensten en crisis bereikbaarheidsdienst
HVC Groep gaat voor makkelijkere bereikbaarheidsdiensten, dienstplanning, ruilen en overnemen
Saman Groep kiest voor hun storingsdienst voor DutyFlow voor het oproepen van hun piketmedewerkers

“Dankzij DutyFlow voldoen we aan onze SLA’s”

Met DutyFlow worden onze klanten altijd door de juiste persoon te woord gestaan via het centrale nummer. Wij kunnen hiermee voldoen aan de SLA’s die wij met onze klanten hebben afgesloten en daarop rapporteren. Geen gemiste gesprekken en onduidelijkheid meer.
 
Istimewa Elektro
Gemeente Utrecht gaat voor een betere bereikbaarheid van hun service, oproepdiensten en gladheidsbestrijding
RAVU zorgt voor een betere bereikbaarheid dankzij DutyFlow oplossing voor oproepdiensten en bereikbaarheidsdiensten

“DutyFlow is super makkelijk!”

Via de app kunnen onze medewerkers zien wanneer ze dienst hebben. Onze medewerkers beheren zelf het rooster en kunnen nu hun diensten zelf ruilen via de app. Ook zijn we af van het handmatig doorschakelen en/of het doorgeven van een mobiele telefoon.

Juvent Jeugdzorgspecialist
Novaware online marketing kiest voor de bereikbaarheidsdienst van DutyFlow
Visser en Smit Hanab industrie gaat voor betere storingsdienst, diensten ruilen en plannen
Bartimeus zorg kiest voor een makkelijkere oproepdienst en bereikbaarheidsdiensten
Istimewa Elektro kiest voor makkelijk storingsdiensten plannen, ruilen en overnemen

“Met DutyFlow zijn we op een eenvoudige en betrouwbare manier, altijd bereikbaar.”

DutyFlow zorgt ervoor dat wij kunnen voldoen aan de SLA’s met de verschillende divisies binnen Damen. Onze ICT afdeling moet de verschillende divisies 24 uur per dag ondersteunen bij incidenten. Het grootste probleem dat DutyFlow heeft opgelost is dat onze bereikbaarheid beter en zekerder is.

ICT Helpdesk van Damen Shipyards  

DAMEN gebruikt DutyFlow voor hun IT storingen en storingsdienst
Gemeente Eindhoven gaat voor een betere bereikbaarheid van hun service, oproepdiensten en gladheidsbestrijding

De klant aan het woord